Conversie optimalisatie

Een website of webshop die een groot organisch of betaald bereik heeft, is natuurlijk fantastisch. Maar bereik betekent niet automatisch succes. Mogelijk zijn er obstakels voor bezoekers om hun bestelling af te ronden, zoals een onduidelijk bestelproces of ontbreken simpelweg de prikkels om tot actie over te gaan.

Gebruiker staat centraal

Bij conversie optimalisatie staat de gebruiker centraal. Na het uitvoeren van de nulmeting controleren we de webshop of website op veel punten volgens verschillende gebruikerstypen. Dit kan op device- of doelgroep niveau zijn.

Resultaat

Het resultaat van het onderzoek is een lijst met direct uitvoerbare verbeteringen, die gegarandeerd tot meer resultaat leidt. Bovendien biedt het nieuwe inzichten, waardoor de online ervaring voor bezoekers langdurig wordt verbeterd.

dennis-kranendonk

Ook de concurrentie online verslaan? Bel Dennis Kranendonk

Eén afspraak is voldoende voor een advies op maat. Want met zo'n 20 jaar ervaring weet Dennis Kranendonk precies wat online wel en niet werkt. En als het gaat om het behalen van resultaat is hij niet te stoppen. Reken daarom op een flinke dosis enthousiasme, persoonlijke betrokkenheid en innovatieve ideeën. Bel 010 292 17 00 of vul het formulier in om samen eens te sparren.