Man op laptop bezoekt corporate website

Contentmarketing

Contentmarketing draait om het creëren van waardevolle content op het juiste moment voor een specifieke doelgroep. Denk aan webteksten, social media posts, blogs, video’s en advertentieteksten. Het doel is om de doelgroep aan je te binden en te laten converteren. Vanuit onze jarenlange ervaring weten we precies hoe je content succesvol inzet én er hoog mee scoort in zoekmachines als Google.

Twee puzzelstukjes om aan te geven dat contentmarketing en seo een gouden combinatie zijn

Contentmarketing en SEO: Een gouden combinatie

Contentmarketing en zoekmachineoptimalisatie (SEO) zijn onmiskenbaar met elkaar verbonden. In onze visie kunnen deze twee niet zonder elkaar.

SEO gaat om het verbeteren van de vindbaarheid van je site in zoekmachines. Eén van de SEO-pijlers is content. Kwalitatieve, waardevolle content is voor zowel zoekmachines als de doelgroep een vereiste. Met uitgebreid zoekwoordenonderzoek kan je achterhalen wat de belangrijkste contentbehoeften zijn en hierop inspelen. Dit vormt de basis voor je contentmarketingstrategie. Door aanvullend SEO-technieken toe te passen, zorg je ervoor dat de content beter in zoekmachines gevonden wordt.

SEO-optimalisatie in combinatie met goede contentmarketing is dé manier om je websiteverkeer en conversiepercentages te verhogen.

Wacht niet langer met contentmarketing

Steeds meer bedrijven zien de toegevoegde waarde in van contentmarketing, en dat is niet voor niks. Goed uitgevoerde contentmarketing levert je heel veel op:

  • Betere posities in zoekmachines
  • Meer naamsbekendheid
  • Meer autoriteit in je vakgebied
  • Meer vertrouwen
  • Meer bezoekers naar je website
  • Meer conversies
strategie

Contentmarketing uitbesteden aan een gespecialiseerd bureau

Wij weten alles over contentmarketing en helpen je graag met het realiseren van online groei. Een succesvolle start staat of valt met een goed plan. Daarom werken wij altijd vanuit een doordachte strategie. Eevoudig gesteld richt onze werkwijze zich op een herhalend proces van strategie, actie, analyse en optimalisatie. De voordelen van outsourcing op een rij:

  • Helpt tunnelvisie voorkomen
  • Beslissingen op basis van data, jouw input en onze kennis
  • De beste resultaten
  • Bespaart je tijd en energie
  • Consistentie

Interesse in contentmarketing?

Wil je je contentmarketing uitbesteden aan specialisten met veel ervaring? Wij staan klaar om je te helpen! Neem gerust vrijblijvend contact met mij op om de mogelijkheden te bespreken.

Dennis Kranendonk

010 - 292 17 00